четвер, 23 липня 2015 р.

Свинина на грилі з персиками в кленовому сиропі


Коротко про мої стосунки з м'ясом:)

   Чесно? З моїх уст, ніколи не лунала фраза "Я обожнюю м'ясо!". Якийсь час, я навіть була вегетаріанкою, і жодного разу у мене не виникло відчуття, що в моєму житті щось не так... І навіть коли я сама почала готувати, не траплялось мені таких м'ясних став, які б я запам'ятала на довго, не було нічого особливого, нічого щоб змінило б моє життя. Але це все в минулому! Це було до маленької мандрівки на Дністер, це було до свинини на грилі з персиками у клиновому сиропі... це було до нездоланної думки в моїй голові "Я б з'їла ще не одну порцію цього м'яса!"

   В такі моменти я знову і знову переконуюсь, що Кулінарія - це цілий окремий Всесвіт, де стільки всього незвіданого, неочікуваного...стільки всього насправді ПРЕКРАСНОГО, що дарує істинне натхнення... Я знову переконалась, в тому що Кулінарія - це та річ, яка ніколи не покине мене і яку, ні за що, не покину я!
   Любий, Джеймі, хоч ти, напевно, ніколи не прочитаєш цього, все ж дякую! Дякую, що даруєш натхнення мільйонам прихильників та дякую, що відкрив для мене це неймовірне поєднання свинини з персиками!

Потрібно (на 4 порції)

  • свинина (корейка на кістці) - 4 шт.
  • сіль, перець
  • розмарин       
  • олія
  • персики        - 4 шт.
  • вершкове масло - 2 ст.л.
  • клиновий сироп - 4 ст.л.
  • листя салату



Приготування:

1. М'ясо розділяємо на порціонні шматки. Зі сторони, де знаходиться жир, робимо надрізи (для хрумкої шкуринки).

2. Солимо, перчимо та натираємо оливковою олією шматки м'яса з двох сторін. 

3. Кладемо м'ясо на гриль. Розмарин злегка розминаємо у  ступці, додаємо трішки оливкової олії, перемішуємо і цим "віничком" з розмарину "цілуємо" свинину, як це робить Джеймі. Обсмажуємо таким чином з двох сторін, що коричневої шкуринки.

4.  "Річ, яка насправді підходить до свинини - це персики"!. Отже беремо персики, розрізаємо навпіл, та кладемо на решітку гриль шкіркою донизу, щоб вони злегка обвуглились (тоді шкуринка легко зніматиметься).

5. З персиків знімаємо шкуринку, нарізаємо крупними кубиками. На сковороду кладемо вершкове масло, 1-2 гілочки розмарину та викладаємо порізані персики, перемішуємо. На сковороду додаємо клиновий сироп, перемішуємо та готуємо ще 5-8 хвилин.

6. Готуємо гарнір з зелені.

7. Подаємо нашу свинину на грилі та смакуємо! Смачного! :)

+ перше моє фото у блозі:)



Готуйте з любов'ю та з FOOD like ART! ;)

Немає коментарів:

Дописати коментар