пʼятницю, 8 серпня 2014 р.

Коротко про головне

   Вітаю усіх читачів мого блогу, точніше його першої статі. Якщо Ви ще не знаєте, мене звати Оля і я дуже рада, що Ви знайшли час для мого творіння. Сподіваюсь Вам сподобається! :)


   Спершу мені б хотілось розповісти що з себе представлятиме, яким буде і чим дихатиме цей блог. Коротко та в той же час змістовно:


FOOD like ART - їжа, як мистецтво!
FOOD like ART - мрія, що стала реальністю.
FOOD like ART - домашній затишок, що доступний кожному.
FOOD like ART - блог, що немає чітко вираженої тематики.
FOOD like ART - друг, який завжди поруч.
FOOD like ART - натхнення.
FOOD like ART - любов.
FOOD like ART - український блог, створений українкою для світу.
FOOD like ART - безліч цікавої інформації.
FOOD like ART - скарбничка фото та відео, створених мною.
FOOD like ART - життя.

   Тепер трішки детальніше, про тематику, що переважатиме у блозі. Як вже було сказано раніше, FOOD like ART - блог, що немає чітко вираженої тематики; та як Вам, напевно, стало зрозуміло з назви - основна частина блогу буде пов'язана з кулінарією. Для мене кулінарія - це мистецтво! Найбільше мені подобається розмаїття можливостей в кулінарії; цілий місяць можна готувати, наприклад, яйця чи бараболю і кожного дня це буде нова та повноцінна страва! Безліч способів приготування, саме тому щодня можна готувати щось нове, щось особливе і цим самим все більше і більше занурюватись у цей дивовижний світ кулінарного мистецтва!

   В цілому, FOOD like ART - блог про моє життя, звичайно ж все особисте залишиться поза ним, але все те що мені цікаво, все те що близьке мені я викладатиму тут. Сподіваюсь Вас це зацікавить і Ви час від часу будете переглядати та коментуватимете нові, сподіваюсь цікаві кожному, статті. 

   Ну ось, настав час і я разом з Вами вирушаю у цю довгу та цікаву подорож під назвою FOOD like ART!




Під цією статтею Ви можете писати свої пропозиції та враження від блогу. Чекатиму:)


4 коментарі:

  1. Привіт, в мене є одна ідея для тебе. Мені подобається блог, рецепти, опис, фото але було б взагалі класно якби не ти фотографувала, а фотографували тебе як ти готуєш, щоб на фото була ти і їжа. Як тобі така ідея?)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за ідею, я сама про це думала... Я розумію, що фото виглядають набагато ефектніше коли на них є присутність того хто готує. Я дуже дуже постараюсь знайти когось хто б мене так фотографував:)) Дякую:)

      Видалити
    2. Немає за що,тимпаче що ти вже і сама про це думала. Як просуваються пошуки?)

      Видалити
    3. На жаль, поки що безрезультатно ;(

      Видалити