четвер, 28 серпня 2014 р.

Жульєн з грибами

   Привіт усім! На дворі нарешті вийшло сонечко і одночасно з цим у мене з'явилось бажання опублікувати рецептик. В мене є для Вас, мої хороші, чудна новина про яку розповім згодом... ;)
    Як я і казала раніше, у FOOD like ART проблеми з фотооптикою, тому сьогодні знову публікую фото, напевно, ще з початку весни (на диво вони мені подобаються). 
   Отже, жульєн... Це слово охоплює два, мені відомих, кулінарних терміни, перший - спосіб нарізки овочів соломкою, але сьогодні не про нього! Сьогодні ми поговоримо про традиційну гарячу закуску  родом з Франції! За класичним рецептом жульєн - гриби, запечені в сметані під хрумкою сирною шкуринкою. Так, основним та традиційним інгредієнтом є гриби, проте у сучасній кулінарії існує безліч варіацій цієї страви з курячим м'ясо та навіть морепродуктами. Також у деяких рецептах замість сметани використовують легкий у приготуванні соус бешамель, проте коли часу обмаль, то кращий варіант саме сметана (хоча сам жульєн, як і соус, готується дуже швидко). Приступаємо до приготування! ;)

Потрібно:
  • шампіньйони - 500 г.
  • цибуля      - 1 шт.(велика)
  • сметана     - 200 мл.
  • борошно     - 1 ст.л.
  • сир         - 200-300 г.
  • олія (для смаження) 
  • сіль, перець
Приготування:

1. Нарізуємо цибулю дрібним кубиком та обсмажуємо до прозорості.

2. У той час поки цибуля обсмажується підготовлюємо гриби. Я ніколи не мию гриби, вони ж як губки - всмоктують в себе вологу, тому смак вже не той. Краще всього просто протирати їх вологою серветкою, як роблю це я. Отже, гриби протираємо вологою серветкою, нарізуємо тонкими скибочками, додаємо до цибулі, солимо, перчимо та обсмажуємо до легкої золотистої шкуринки.

3. До обсмажених грибів додаємо сметану та борошно і продовжуємо готувати до загустіння.

4. Готову сметанно-грибну  масу перекладаємо у кокотниці (я завжди готую подібні страви в них), посипаємо сиром, його кількість визначаємо за своїм смаком та відправляємо у попередньо розігріту до 190 градусів духовку. Випікаємо поки сир не розплавиться, або ж, якщо ви любите хрумку шкуринку, то поки не з'явиться та сама шкуринка. :)



   Страва готова! За бажанням можна посипати зеленю. + Я завжди смажу грінки до цього жульєну, так дуже смачно, правда!
   Сьогодні буде ще одна стаття, тому не прощаюсь.;)

Немає коментарів:

Дописати коментар